Vigyázat, nem működnek a CIB kártyái

2017. június 20. Több olvasónk dühöngve jelezte, hogy este nyolc óra körül kénytelen volt visszapakolni (többedmagával) a bevásárlóközpontban a vett cuccokat, mert nem tudott fizetni cibes kártyájával. A bank mostanra legalább annyit jelzett: technikai hiba miatt leállt ez a szolgáltatás.

Az érintőkártyás átállás – írtuk meg korábban – okozhat némi bosszúságot a CIB ügyfeleinek. Mint ugyanis a bank sms-ben tájékoztatott: június 16-19. között a bankkártyás szolgáltatások nem vagy csak korlátozottan érhetők majd el. Sok ügyfélnek már ez sem tetszett, de igazán ma este ütötte ki a bank a biztosítékot. Elvben ugyanis már le kellett zárulnia az átállásnak, ma este mégsem lehetett fizetni a kártyákkal.
Az egyik szerint a mai nem egy különleges fejlemény. Ő már többször belefutott ilyen kártyás leállásba. Mindig este 8 körül.
Volt, aki este nyolc óra körül kénytelen volt visszapakolni (többedmagával) a bevásárlóközpontban a vett cuccokat, mert amikor a kártyás fizetésre került a sor, csak a "visszautasítja a bank a tranzakciót" jelzést kapták. Az első panaszok fél nyolc körül futottak be. Többen megpróbáltak minden csatornán (a bank weboldalán, a Facebookon, az – állítólag egyébként elérhetetlen – telefonos ügyfélszolgálaton) tájékozódni, de nem jutottak semmire. Többen megesküdtek arra, hogy bankot váltanak.

Az Azénpénzem.hu a CIB honlapján rábukkant a hitelintézet meglehetősen szűkszavúra sikeredett (azt nem tudjuk, pontosan hány órakor kitett, mert az időpontot a bank nem jelezte) tájékoztatásra: „a CIB Bank kartya szolgaltatasa jelenleg technikai okból nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van, türelmüket és megértésüket köszönjük!” Az ékezet hiánya arra utalhat, hogy ezt is valamilyen mobileszközről, sebtében tették fel.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok