A UPC ügyfeleire utaznak a csalók

2018. augusztus 16. Az elmúlt időszakban megszaporodtak a szolgáltatás átírásával kapcsolatos jogosulatlan visszaélések. A csalók a UPC nevében az ügyfelek adatait gyűjtik, és a szolgáltatást biztosító berendezéseket lopják el – figyelmeztet a szolgáltató.

Ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve ajánlják fel, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy – közlésük szerint – terhet vegyenek le a vállukról. Mindezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket (médiabox, modem).


A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor átírási kérelemmel keresik meg őket telefonon vagy interneten keresztül, egyeztessenek az ügyfélszolgálattal annak érdekében, hogy az esetleges visszaélések és anyagi károk megelőzhetőek legyenek.

A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólag az átvállalóra terheli. A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig kizárólag az átírási kérelem sikeres elbírálását követően a UPC által történik meg.

A vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a hasonló visszaéléseket megakadályozza, ezért ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél. Egyúttal arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok