Több százezer OTP-ügyfelet érintő változásról döntöttek

2022. február 28. Az eredeti tervek szerint holnap már nem működött volna az OTP SmartBank mobilbanki alkalmazás. A legnagyobb magyar bank azonban a kivezetés halasztásáról döntött, még mindig van ugyanis több százezer olyan felhasználójuk, akik nem regisztráltak a régebbit felváltó új szolgáltatásra.

Az új OTP mobilbank - az új internetbankkal együtt - tavaly augusztus óta a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető. A hitelintézet mintegy másfélmillió, mobilbankot használó ügyfeleinek közel kétharmada már az új lehetőséget használja, de egy viszonylag jelentős –több százezer fős – ügyfélkör még nem regisztrált az új szolgáltatásra. 

A bank most kiadott tájékoztatása szerint az ő kényelmük és zavartalan kiszolgálásuk érdekében a korábban jelzett március 1-jei határidőt követően is működik majd a SmartBank egészen március 24-ig. A több mint három hetes „haladék” ellenére az OTP továbbra is kéri érintett lakossági ügyfeleit, hogy mihamarabb regisztráljanak, és próbálják ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit. 

Vouszka Péter, az OTP digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője hangsúlyozta, hogy a bank „intenzív ügyféltájékoztatást és kommunikációs kampányt folytat hónapok óta”. Ennek eredményeképpen közel egymillió ügyfelük már az új OTP mobilbankot használja napi pénzügyeinek intézésére. Aki még nem állt át, annak gyakorlati támogatást is nyújtanak. Akinek segítségre van szüksége akár a regisztrációval, akár az egyes új funkciók használatával kapcsolatban, az OTP digitális csatornáin, chaten és emailben, valamint telefonon is kaphat segítséget. 

A bank közleményében ismét hangsúlyozta, hogy az új mobilbankban számos új pénzügyi funkcióval és kiemelkedő technológiai megoldással találkozhatnak az ügyfelek. Ezek egyszerűbbé, kényelmesebbé teszik a napi pénzügyek intézését. A regisztráció egyszerű, mindössze néhány percet vesz csak igénybe. További információk itt találhatók.

Szerző: Azénpénzem
Címkék:  , , , ,

Kapcsolódó anyagok