Több napra leáll a Telekom ügyfélszolgálata
2018. február 12. Rendszerfejlesztés miatt pénteken este tíztől várhatóan hétfőn éjfélig elérhetetlenné válik a Magyar Telekom telefonos és online önkiszolgáló felülete. Ebben az időszakban szerződést sem lehet kötni, de a készülékek és tartozékok vásárlása is szünetel.A Magyar Telekom fejleszti ügyfélszolgálatainak rendszerét, ezért – közölte a társaság az MTI-vel – február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a telefonos és online önkiszolgáló felülete, de a Telekom mobilalkalmazás sem. Nem lesz lehetőség szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására sem.
Miközben a szerződéskötés, a szolgáltatásokra és a folyószámlára vonatkozó módosítások, a számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézés leáll, a letiltás elérhető marad. Zavartalanul működnek bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások is, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások. A számla befizetése pedig banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon lehetséges.
A fejlesztés miatt február 16-án 00 órától 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan az ügyfelek rendelkezésére áll, ez idő alatt a mobilinternet használata nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.
Szerző: Azénpénzem/MTI
Címkék: telefon, mobil, Telekom, ügyfélszolgálat