Sokan halasztják a banki ügyintézést, pedig időpontot is foglalhatnának
2021. május 25. Az emberek közel fele halasztott már el ügyintézést munkahelyi vagy családi elfoglaltságok miatt, mert tervezés híján nem tudott időt szakítani rá. Az OTP Bank már mobil applikáción keresztül is igénybe vehető időpontfoglalás szolgáltatásának előnye, hogy az ügyfelek rögzített időpontra érkezve, soron kívül, gyorsan és kényelmesen tudják pénzügyeiket intézni.A fokozatos enyhítéseknek köszönhetően lassan kezd visszaállni az élet a megszokott kerékvágásba, így egyre több figyelem irányul a korlátozások miatt elhalasztott, elintézésre váró, illetve hivatalos ügyintézést igénylő teendőkre. Érdemes azonban átgondoltan és tervezetten nekikezdeni a felhalmozódott tennivalók elvégzésének, mert egy kis előrelátással sok idő megspórolható, nem beszélve arról, hogy kényelmesebben és várakozástól mentesen lehet lebonyolítani ügyeinket.
Az OTP Bank legfrissebb kutatásából az derül ki, hogy az emberek közel fele (45 százalék) halasztott már el ügyintézést munkahelyi vagy családi elfoglaltságok miatt, mert tervezés híján nem tudott időt szakítani rá. A banki ügyintézési szokásokat megvizsgálva, a kutatás eredményei szerint az emberek több mint háromnegyede (77 százalék) tisztában van azzal, hogy lehet előre egyeztetett időpontban banki ügyet intézni. Ennek ellenére a megkérdezettek kevesebb mint fele (44 százalék) foglal online rendszeresen vagy időnként időpontot, még úgy is, hogy a válaszadók többségének az a tapasztalata, hogy így gyorsabban el tudta intézni teendőit.
- Tavaly a fióki ügyfélforgalomban az időpontfoglalásra érkező ügyfelek aránya jelentősen megnőtt, közel félmillió foglalás történt, március óta pedig már telefonos applikációnkon, a SmartBankon keresztül is elérhetővé tettük az időpontfoglalás lehetőségét – nyilatkozta Vörös Tamás, az OTP Bank ügyvezető igazgatója. – Örömmel tapasztaljuk, hogy a visszajelzések szerint az ügyfelek számára az új funkció nem csak megkönnyíti hétköznapjaikat, de a banki ügyintézéssel töltött idejüket is jócskán lerövidíti. Mivel a tudatos és a jól szervezett időbeosztás jelentősége rendkívül felerősödött az utóbbi időben, bízunk benne, hogy továbbra is egyre több ügyfelünk veszi igénybe az OTP Bank időpontfoglalási szolgáltatását.
A fiókba előre rögzített időpontra érkező ügyfelet soron kívül fogadja a banki tanácsadó. Az ügyfél azt is kiválaszthatja előre, hogy milyen témában kér tájékoztatást, csökkentve így a banki ügyintézéssel töltött időt. A tervezéssel nem csak idő spórolható, de sokkal kényelmesebbé és tervezhetőbbé válnak a hétköznapok.
További részletek az időpontfoglalási szolgáltatásról az OTP Bank honlapján olvashatók.
A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: OTP SmartBank, OTP, bankfiók, ügyintézés, időpontfoglalás
Kapcsolódó anyagok
- 2023.07.05 - Itt a Persely, az OTP új digitális megtakarítási megoldása
- 2023.03.17 - Így lehet gyorsabb a banki ügyintézés
- 2022.03.21 - Az új OTP mobilbankkal is foglalhatunk időpontot az ügyintézésre
- 2021.11.29 - Nagy változást hoz a tavasz az OTP mobilbankos ügyfeleinek
- 2021.08.23 - Elkerülhetjük a hónap végi spórolást a Kiadásfigyelővel
- 2021.07.29 - Fiókokat zár be a K&H
- 2021.07.22 - Kétmillióan élnek bankfiók nélküli településen
- 2021.04.13 - A lakosság harmada szabadságot vesz ki, ha bankba megy
- 2021.03.12 - Az OTP SmartBankon már ügyintézéshez is foglalható időpont
További kapcsolódó anyagok