Rosszul indul a George mobilapp az Ersténél

2021. február 8. FRISSÍTETT Akadozik, sokaknak nem is működik az Erste új, George nevű applikációja. A bank dolgozik a hiba elhárításán. Addig is a netbankot ajánlja. Kora délutántól már a szolgáltatás működött - tájékoztatott a pénzintézet.

Ma váltaná le korábbi mobil és netbankját az Erste új, George nevű digitális platformjával. Az új alkalmazás - ami Ausztriában már hosszabb ideje működik - az Erste több mint 300 ezer magyarországi mobilbanki felhasználójának automatikus frissítésként érkezett ma reggel.  A netbankolóknál az átállás fokozatos lesz, a webes felület egy ideig a hagyományos megoldással párhuzamosan érhető el. 

Facebook bejegyzések sora szerint azonban az új rendszer nem működik, az ügyfelek a mobilbankon keresztül nem tudják intézni banki ügyeiket.

A bank a honlapján arról tájékoztat, hogy az applikáció technikai okok miatt akadozhat. A Facebookon olvasható bejegyzése szerint extra terhelés miatt pillanatnyilag nem elérhető. A hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak, addig mindennapi pénzügyek intézéséhez az Erste NetBank használat.

Tapasztalataink és néhány facebookos bejegyzés szerint azonban ez is akadozik, időnként elérhetetlen.

Helyreállt a szolgáltatás

Az Erste Bank kora délután arról tájékoztatta portálunkat, hogy a szolgáltatás helyreállt. Mint írják, néhány óra alatt százezer ügyfél töltötte le George-ot, az Erste Bank új digitális platformját. A pénzintézet MobilBank felhasználói automatikus frissítésként kapták meg az alkalmazást, a nagy érdeklődés hétfő délelőtt átmeneti túlterhelést is okozott. A szakemberek hamar megoldották a helyzetet, George azóta is rendben működik.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok