Kézműves kerékpárokat is lehet majd itt venni
2022. szeptember 22.
Internetes áruházát marketplace-ként működteti tovább a Decathlon – jelentette be a cég. Piacteres partnereik a regisztráció után nem automatikusan kerülnek be a rendszerbe. A sérült csomagolású vagy szépséghibás termékek csökkentett áron eladása is felkerül a palettára.
A Decathlon jelenleg már 12 európai országban működtet marketplace megoldást (ez olyan piactér, ahol független kereskedők termékei is megtalálhatóak). Mostantól a sportszektorban elsőként webshopjukban nálunk is bevezetik ezt a modellt. Egyedülálló módon azonban partnereik a regisztráció után nem automatikusan kerülnek be a rendszerbe, 3 lépcsős minimum elvárásnak kell megfelelniük.
A társaság közleménye szerint a marketplace-re átállás a magyar piaci szereplőknek is kedvez, a hazai Decathlonnal való partnerségen keresztül ugyanis az európai piac felé is megnyílik előttük az út. Az ismertebb külföldi márkák mellett többek között a Dockyard-Fundango, az Everlast, a Tern és a lovitamin.hu termékei is elérhetővé váltak a Decathlon webshopján. Magyar márkákkal is leszerződtek, ilyen például a Kruz Bike Company, akik kézműves kerékpárokat készítenek és egyedi kerékpárflottákat építenek és üzemeltetnek vállalatok számára.
A piactérre átállás keretében a cég egy, állítólag már régóta dédelgetett projektje is megvalósul. Mint írták: olyan értékesítési megoldásokat tudnak elindítani, melyre korábban nem volt lehetőségük; ilyen a sérült csomagolású vagy szépséghibás termékek csökkentett áron eladása.
Szerző: Azénpénzem
Címkék: vásárlás, webshop, webáruház, internet, marketplace, sportszer, Decathlon
Piacteret nyit a Decathlon
Fotó: Kruz
A Decathlon jelenleg már 12 európai országban működtet marketplace megoldást (ez olyan piactér, ahol független kereskedők termékei is megtalálhatóak). Mostantól a sportszektorban elsőként webshopjukban nálunk is bevezetik ezt a modellt. Egyedülálló módon azonban partnereik a regisztráció után nem automatikusan kerülnek be a rendszerbe, 3 lépcsős minimum elvárásnak kell megfelelniük.
A társaság közleménye szerint a marketplace-re átállás a magyar piaci szereplőknek is kedvez, a hazai Decathlonnal való partnerségen keresztül ugyanis az európai piac felé is megnyílik előttük az út. Az ismertebb külföldi márkák mellett többek között a Dockyard-Fundango, az Everlast, a Tern és a lovitamin.hu termékei is elérhetővé váltak a Decathlon webshopján. Magyar márkákkal is leszerződtek, ilyen például a Kruz Bike Company, akik kézműves kerékpárokat készítenek és egyedi kerékpárflottákat építenek és üzemeltetnek vállalatok számára.
A piactérre átállás keretében a cég egy, állítólag már régóta dédelgetett projektje is megvalósul. Mint írták: olyan értékesítési megoldásokat tudnak elindítani, melyre korábban nem volt lehetőségük; ilyen a sérült csomagolású vagy szépséghibás termékek csökkentett áron eladása.
Szerző: Azénpénzem
Címkék: vásárlás, webshop, webáruház, internet, marketplace, sportszer, Decathlon
Kapcsolódó anyagok
- 2022.12.12 - Nem lesz karácsonyra Tesco Doboz
- 2022.10.06 - Nagyon sok bolt zárhat be
- 2022.10.05 - Áruhiány, szűk választék és magas árak várhatók karácsonyra
- 2022.09.14 - Levágják a netről az Elf Bar-webáruházakat
- 2022.08.22 - A Vodafone is a NER markába kerül
- 2022.08.18 - Csak 190 millióba került a DIGI-nek az ügyfelek megtévesztése
- 2022.06.02 - Összebútorozott a Jysk és a Cofidis
- 2022.06.01 - Használt cuccot sózhatnak a vevőre szépséghibásként
- 2021.11.09 - Kibertámadás miatt leállították a MediaMarkt webáruházát
További kapcsolódó anyagok