Nem lehet bemenni a kormányhivatalokba az elkészült okmányokért

2020. november 11. A járvány miatt a kormányhivatalokban és okmányirodákban szerdától csak időpontfoglalással lehet ügyet intézni. Nem közlekednek majd a kormányablakbuszok, és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik. Az elkészült okmányokért sem lehet személyesen bemenni.

Csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok szerdától, aki teheti, intézze online hivatali ügyeit - közölte a Miniszterelnökség szerdán az MTI-vel. Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség.
A Miniszterelnökség felhívta a figyelmet arra is, hogy a március 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul december 15-ig érvényesek.  
Az interneten elérhető központi időpontfoglaló alkalmazásban – mint írják – az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű-ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok, és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.

Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon - hangsúlyozták. Közölték azt is, hogy az elkészült okmányok személyes átvételére szerdát követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal.

Szerző: Azénpénzem/MTI
Címkék:  , , , , ,

Kapcsolódó anyagok