Végre működnek az online csatornák!

MKB-ügyfél? Ellenőrizze számláit!

2018. július 12. Olvasóink és az MKB Bank tájékoztatása szerint is úgy tűnik, hogy a digitális átállás óta eltelt hétben tapasztalt online bankolási nehézségek mára megszűntek. Ugyanakkor néhány ügyfélnél új, furcsa díjtételek is megjelenhettek, ezeket nem árt ellenőrizni.

„Éppen egy héttel a szuper sikeres átállás után el tudtam küldeni első átutalási megbízásomat az MKB online bankján keresztül” – írta portálunknak olvasónk, aki ma reggel tudta először sikeresen használni az MKB NetBankár szolgáltatását az ötnapos digitális átállást követő július 5-i újraindulás óta. Ugyanakkor egyelőre még nem látja a tegnap délután negyed 4 és fél 4 között, végül a bankfiókban feladott átutalási megbízásainak teljesülését, bár volt köztük bankon belüli is.


Mint a héten megírtuk, az ügyfelek közül sokan nem tudták használni a bank online csatornáit, így 12 napig nem tudtak utalni, de volt, akinek átutalása tűnt el.

Mára úgy tűnik, az online csatornák működnek. Az MKB Bank az Azénpénzem.hu kérdésére azt válaszolta: a komplex informatikai rendszercsere óta eltelt hat napban felmerült hibákat folyamatosan, a lehető legrövidebb határidővel javították, a Netbankár átmeneti belépési problémái megszűntek.

Ugyanakkor olvasóink közül többen jelezték, hogy céges átutalásoknál egy furcsa, új díj jelent meg. A standard igazolás 1740 forintos díját utalásonként számította fel a bank. Az ügyfélszolgálat őket arról tájékoztatta, hogy ezeket felülvizsgálják és jóváírják.

A bank portálunknak küldött válaszában azt írta, hogy a céges utalásoknál - néhány esetben - az 1740 forint díjtétel hibásan jelent meg. Természetesen a hibás terheléseket jóváírják, és erről ügyfeleiket tájékoztatják. A rendszer optimalizációja tervszerű és folyamatos, ennek következtében működési sebessége egyre kiegyensúlyozottabb. Ahogyan korábbi közleményeikben is hangsúlyozták, az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe – írta az MKB Bank.

Mivel téves vagy többször felszámított díjtételekről több ügyfél is panaszkodott, érdemes mindenkinek fokozottan ellenőrizni a számlája egyenlegét, az utalásait és a felszámított díjtételeket.

Mit megírtuk, az MKB Bank új informatikai rendszer használatára állt át. Ezért 2018. június 29. (péntek) 17:45 órától július 5. (csütörtök) reggel 8 óráig leállt a rendszer, a fiókok zárva voltak, és ez idő alatt utalni sem tudtak az ügyfelek. Mivel a hitelintézeti törvény szerint csak 2 bankszünnapot lehet meghirdetni, a felügyeleti hatóság külön engedélyezte, hogy a bank még egy napot ráhúzzon. Így lehetett a múlt héten 3 napon át zárva a bank.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok