Applikációban szerződünk, töréskárra és lopáskára is fizet

Már használt mobiltelefonra is köthetünk készülékbiztosítást

2021. április 22. Új és használt okostelefonra egyaránt megköthető készülékbiztosítással rukkolt elő a Posta Biztosító insurtech márkája, a Hello, a Simple applikációval együttműködve. A Hello Készülékbiztosítás, a választott csomagtól függően, igény szerint töréskárra és lopáskárra is kiterjedhet, és éves, negyedéves és havi díjfizetés is választható, ahogy az ügyfélnek a legjobb.

Életünk nélkülözhetetlen részévé vált a mobiltelefon, a lakosság 50 százaléka félóránként vagy óránként, míg 11 százaléka akár percenként vagy néhány percenként is ránéz az okostelefonjára egy átlagos napon – derül ki az OTP Mobil februári reprezentatív kutatásából. A lakosság 40 százalékának a munkájához is elengedhetetlenül szüksége van rá.

A lakosság többsége 2-3 évente le is cseréli okostelefonját (56 százalék), míg 15 százalék négyévente, 22 százalék pedig 5 évente dönt a csere mellett. Az idősebb korosztály jellemzően tovább használja a készülékeket, a 60 felettiek 35 százaléka csak ötévente cserél, míg a fiatalabbak 61 százaléka 2-3 évente. A döntő többségnek (59 százalék) 100 ezer forintnál olcsóbb okostelefonja van, 27 százaléknak 100 ezer és 200 ezer forint közötti, 9 százaléknak pedig 200 ezer és 300 ezer forint közötti árkategóriájú készüléke van, míg 5 százaléknak ennél is drágább.

Az is kiderült, hogy a többség (54 százalék) számára problémát, nagy anyagi terhet jelentene, ha váratlanul meghibásodna a készülékük, és újat kellene vennie. A reprezentatív felmérés szerint a magyar lakosság számára fontos, hogy a készülékbiztosításuk kiterjedjen a töréskárra (47 százalék), de fontosnak tartják a lopásvédelemet (41 százalék), és azt is, hogy a havidíjas fizetés is elérhető legyen (37 százalék).

Itt a Hello Készülékbiztosítás a Simple alkalmazásban

Éppen ezekre az igényekre válaszul rukkolt elő a Posta Biztosító insurtech márkája, a Hello, egy új, a piacon egyedi készülékbiztosítással. A Simple applikációban megvásárolható Hello Készülékbiztosítás nemcsak új, hanem használt érintőképernyős okostelefonra is megköthető. A szerződéskötés teljes menete mobiltelefonon, a Simple alkalmazásban történik. A díj a csomagtól és az okostelefon újkori árkategóriájától függ.

Ezek a választható csomagok

Az Alapcsomag megkötésekor a képernyő törése esetén kicserélik a törött képernyőt, vagy cserekészüléket biztosítanak, ha gazdaságosan nem javítható a készülék. A telefont futárszolgálat juttatja el a szervizbe, majd vissza, és futárszolgálat hozza a cserekészüléket is. Az Extra csomag pedig nemcsak a képernyőtörésére, hanem lopásra is biztosítást ad.

A Simple alkalmazás biztosítás menüpontjában a Hello készülékbiztosítást megnyitva megjelennek a csomagok és díjak arra az okostelefonra, amivel az appot megnyitották. Ha a készülék nem szerepel a biztosító listáján (például mert már elavult), akkor a készülék azt jelzi, hogy „erre a készülékre jelenleg nem tudunk biztosítást ajánlani”. A biztosítás lehet havi, negyedéves vagy éves díjfizetésű, és határozatlan időre szól, de évfordulóra felmondhatja a biztosított vagy avulás esetén a biztosító is.

Néhány példa arra, hogy mennyibe kerül a biztosítás

A biztosítás díja egyedi, a készüléktől és annak értékétől függ. Például egy 100 ezer forintnál olcsóbb Samsung Galaxy A51 vagy egy Huawei Mate 20 Lite biztosítás Alapcsomag 7500 forintos önrész esetén havi 900 forintba, míg az Extra csomag havonta 1200 forintba kerül. A 100 és 200 ezer forint közötti kategóriába sorolt Huawei P30 vagy egy Samsung Galaxy A71 Alapcsomag biztosítása havonta 1800 forint, az Extra csomag pedig havonta 2100 forint, 18 ezer forintos önrésszel.

A drágább, 200 ezer és 300 ezer forint közötti kategóriába sorolt Samsung Galaxy S10 vagy iPhone 11 biztosítása Alapcsomag esetén havi 2500 forintba, Extra csomag esetén havi 2800 forintba kerül, 20 ezer forintos önrésszel. A 300 ezer forint feletti kategóriába tartozó iPhone 12 vagy a Samsung Galaxy S20 Ultra és a Samsung Galaxy S21 biztosításának havi díja Alapcsomag esetén havi 3200 forint, Extra csomagnál pedig havi 3500 forint, 35 ezer forint önrésszel.

Hello család

A Hello Készülékbiztosítás a Posta Biztosító „Hello” márkanév alatt elérhető szolgáltatásainak harmadik tagja. A termékcsaláddal a biztosító az aktív életet élő és a digitális innovációk felé nyitott ügyfelek részére kínál nem csak biztosítási szolgáltatásokat – mondta Mester Péter a Magyar Posta Biztosító marketingvezetője. A bringások a Hello Bringás appban, a nagy utazók pedig a Hello Utazó appban találják meg a számukra ideális digitális szolgáltatásokat.

A biztosító a Hello Készülékbiztosításhoz azért választotta a Simple-t partnernek, mert hasonlóan gondolkodnak a digitális világról; a magyar piacon a valós ügyféligényeknek megfelelő innovatív, egyedülálló megoldásokat kínálnak – tette hozzá a szakember.

Bővebb információ a www.hello.hu oldalon található.
Így kell megkötni a biztosítást a Simple appon keresztül
  1. A Simple app, biztosítások menüpontban, a biztosítás kötése a mobilapplikáción keresztül a készülék ellenőrzésével kezdődik. Ez az első körös vizsgálat azt méri fel, hogy a készülékre köthető-e biztosítás.
  2. Ezt követi a csomag kiválasztása: lehetőség nyílik az alap és extra csomagok közül választani, majd az önrész meghatározása és a díjfizetési periódus beállítása következik. A biztosítási szerződés határozatlan időre szól, a biztosításkötés évfordulóján felmondható.
  3. A kijelző állapotának vizsgálata képernyő lesimítással történik, amelynek során az alkalmazás ellenőrzi, hogy a biztosítás megkötésekor biztosan nem sérült-e a képernyő.
  4. IMEI szám megadása, ami bekerül a biztosítási szerződésbe.
  5. A kijelző állapotának ellenőrzése képernyőfotó készítésével.
  6. Személyes adatok megadása.
  7. Végül pedig a nyilatkozat elfogadása.
Fizetni bármely bank által kibocsátott bankkártyával lehet. 


Szerző: Azénpénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok