Jöhetnek az évközi kampányok?

2012. március 21. Az idén már az összes autós 25-30 százaléka válthat év közben kötelező biztosítást. Az immár az egymilliós létszámot közelítő célcsoportra mindeddig kevés biztosító fókuszált, a kötési időszakra vonatkozó kedvezmények szinte kizárólag a novemberi kampányra vonatkoztak – állítja a Genertel. Tapasztalataink azt mutatják, hogy az évközi évfordulóra eleve sokkal kevesebb autós figyel oda, hiszen arra csak a biztosító által küldött indexlevél hívja fel a figyelmet, ilyenkor a média nem tartja napirenden a témát – állítja Csikós Dániel, vezérigazgató. Mivel a jelenlegi szabályozás szerint a biztosítóknak csupán évente egyszer van lehetőségük díjhirdetésre, 2012-ben még biztosan nem indulnak tömegesen évközi kampányok, de külön évközi időszakra vonatkozó kedvezmény egyedi újításként már megjelent a most érvényes tarifákban is. Ezt persze a Genertel kínálja. Közel egy havi díjat engednek el mindazok számára, akik az április-májusi időszakban náluk kötik (akár előrehozva, tehát az év későbbi időszakában lejáró) évfordulós kötelezőjüket. A biztosító úgy látja, ez a gyakorlat 2013-ban már várhatóan általánossá válik majd.