Ismét az OTP lett az Év bankja
Fotó: MasterCard
A tizenharmadik Mastercard – év bankja versenyben 10 kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A hangsúly minden évben a lakossági szolgáltatásokon van, ezen belül is az ügyfélbarát, innovatív megoldások elismerése a fő a cél.
Összesen 71 pályázat érkezett 12 pénzintézettől, amelyeket egy előre meghatározott szempontrendszer alapján 9 különálló szakzsűri összesen 68 szakértője értékelt. Az év bankára címre legméltóbb szakembert - a hagyományokhoz híven – idén is maguk a bankvezetők választották meg.
Mastercard díjazottak | |
---|---|
Kategória | Első helyezett bank |
Az év bankja | OTP |
Az év lakossági számlacsomagja | CIB |
Az év lakossági megtakarítási terméke | MagNet |
Az év lakossági hitelterméke | CIB |
Az év leginnovatívabb bankja | OTP |
Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze | Gránit |
Az év akadálymentes banki innovációja | OTP |
Az év fenntartható bankja | K&H |
Az év bankára | Jelasity Radovan (Erste) |
Az év bankja elismerést a tavalyi és azelőtti év után idén is az OTP Bank vehette át. A fődíj pontozásakor a zsűri figyelembe vette a többi kategóriákban nyújtott teljesítményt is. Így a legrangosabb cím a kiadott közlemény szerint nem csupán az üzleti eredményt tükrözi, hanem átfogó képet ad a hazai bankszektor legjobbjairól.
Az év leginnovatívabb bankja kategóriában is a legnagyobb magyar bank végzett az élen. A bank mobilfizetést támogató Simple applikációját már több mint 570 ezren töltötték le. Emellett minden bankfiókban elérhető és már 1,1 millió ügyfél használja az OTP Bank digitális aláírópadját is. A SmartBank mobilbanki alkalmazást pedig biometrikus azonosítással, a gyakori tranzakciók kezelésével és átutalási sablonnal bővítették ki.
Az év akadálymentes banki innovációja kategóriát idén először hirdette meg a Mastercard. A nyertes OTP Bank digitális felületét és bankfiókjait is folyamatosan akadálymentesíti. Idén a vakok számára is biztonságosan használható, beszélő bankjegykiadó-automatákkal, hallássérültek ügyintézését segítő videó-tolmácsszolgáltatással és érzékenyített ügyfélhívó rendszerrel szerelték föl több száz fiókjukat országszerte.
Az év fenntartható bankja kategóriát szintén idén vezette be a nemzetközi kártyatársaság. A K&H azért nyert, mert az idén már 20 zöld bankfiókot működtetett, székházukban napelemes rendszert alakítottak, papírfelhasználásukat a tavalyi évhez képest 12 százalékkal, szén-dioxid kibocsátásukat pedig 23 százalékkal csökkentették. A K&H saját működésének fenntarthatóbbá tétele mellett pályázatot is hirdetett, amellyel azon hallgatók tanulmányait és kutatómunkáját szeretnénk támogatni, akik az agrárium hosszú távú, egészséges és fenntartható növekedését is szem előtt tartják.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: bank, Év bankja, Mastercard, díj
Kapcsolódó anyagok
- 2023.02.17 - Zsinórban hetedszerre lett az OTP az „Év Bankja”
- 2022.02.11 - A legjobb ügyfélélmény díját nyerte el a GRÁNIT Bank
- 2022.02.10 - Az OTP lett az Év bankja
- 2019.11.13 - Egymás után negyedszer lett az OTP az Év bankja
- 2019.09.17 - OTP Bank: egyre többen vesznek fel hitelt otthonról
- 2019.05.21 - Megérkezett Magyarországra az Apple Pay az OTP-seknek
- 2019.04.11 - Hitelkártya: most erre kaphatja a legtöbb visszatérítést
- 2017.11.15 - Ismét az OTP lett az Év bankja
- 2016.11.22 - Az OTP nyerte el az Év bankja díjat
További kapcsolódó anyagok