Most a nőkre fókuszálnak
A MABISZ idei őszi nyugdíjbiztosítási kampányának ezúttal a nők jelentik az elsődleges célcsoportját. Őket magasabb várható élettartamuk miatt, ha lehet, még jobban sújtja az időskori megélhetés problémája. Így nem csupán kívánatos, de egyenesen kikerülhetetlen az ő hatékonyabb megszólításuk, az öngondoskodással kapcsolatos gondolkodás megváltoztatásához.
Ennek megfelelően a kreatívokban és a kampányfilmben most előtérbe kerülnek a női szereplők, de fel-fel tűnik a férfi főszereplőkkel forgatott, 2016-os reklámfilm is. A médiamix kiigazítása során is nagyobb reprezentációt kaptak a nők által preferált csatornák.
Az idei kampány szeptember 18-án indul, 5 héten keresztül tart, és ismét az elektronikus médiára, valamint az online csatornákra fókuszál majd. Az idei őszi kampány üzenetei és mondanivalója lényegében változatlanok maradnak, továbbra is rövid, egyértelmű, azonnali cselekvésre ösztönző kreatívok készültek. Az egyéni cselekvés, az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása mellett kiemelt kampányelemként jelenik meg a nyugdíjbiztosításra igénybe vehető állami támogatás is.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: nyugdíj, nyugdíjbiztosítás, biztosítók, MABISZ, kampány
Indul a MABISZ nyugdíjbiztosítási kampánya
2017. szeptember 8. Szeptember 18-ától ismét nyugdíjbiztosítási kampányba kezd a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ), folytatva a tavaly megkezdett munkát. A kampány célja ezúttal is a lakosság edukációja, öngondoskodási hajlandóságának növelése és a tagbiztosítók egyéni nyugdíjbiztosítási kampányainak elősegítése. A tavalyi évhez képest a legmarkánsabb változás a nők fókuszba kerülése.A MABISZ idei őszi nyugdíjbiztosítási kampányának ezúttal a nők jelentik az elsődleges célcsoportját. Őket magasabb várható élettartamuk miatt, ha lehet, még jobban sújtja az időskori megélhetés problémája. Így nem csupán kívánatos, de egyenesen kikerülhetetlen az ő hatékonyabb megszólításuk, az öngondoskodással kapcsolatos gondolkodás megváltoztatásához.
Ennek megfelelően a kreatívokban és a kampányfilmben most előtérbe kerülnek a női szereplők, de fel-fel tűnik a férfi főszereplőkkel forgatott, 2016-os reklámfilm is. A médiamix kiigazítása során is nagyobb reprezentációt kaptak a nők által preferált csatornák.
Az idei kampány szeptember 18-án indul, 5 héten keresztül tart, és ismét az elektronikus médiára, valamint az online csatornákra fókuszál majd. Az idei őszi kampány üzenetei és mondanivalója lényegében változatlanok maradnak, továbbra is rövid, egyértelmű, azonnali cselekvésre ösztönző kreatívok készültek. Az egyéni cselekvés, az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása mellett kiemelt kampányelemként jelenik meg a nyugdíjbiztosításra igénybe vehető állami támogatás is.
Szerző: Az Én Pénzem
Címkék: nyugdíj, nyugdíjbiztosítás, biztosítók, MABISZ, kampány
Kapcsolódó anyagok
- 2018.10.10 - Nyugdíj: negyedmillióan már meglépték
- 2018.03.12 - Kampányolnak a biztosítók
- 2018.02.20 - Így csábítanák a fiatalokat a biztosítók
- 2018.02.14 - Jön az uniós szigor a biztosítások értékesítésében
- 2018.02.08 - Ezt tervezi az MNB a biztosítókkal
- 2017.12.20 - Nyugdíjbiztosítás: néhány nap maradt az adókedvezményre
- 2017.11.02 - Tízmilliós nyugdíjra vágysz? Megkaphatod!
- 2017.10.24 - Így lesz elég nyugdíjad
- 2017.09.13 - Nyugdíj: elmeszelt az Ab egy passzust
- 2017.09.04 - Félmillió forint felett tiltott lehet a készpénzben fizetés
- 2017.08.23 - Novemberben jön a pénzosztás az idősebbeknek
- 2017.08.23 - Komoly veszteség a nyugdíjkasszában
- 2017.08.02 - Nyugdíjasmunka: ez nem az és nem úgy!
- 2017.06.29 - Nyugdíj: rettegünk, hogy az állam lenyúlja
- 2017.04.05 - Egyre népszerűbb a nyugdíjbiztosítás
- 2016.12.09 - Ekkora nyugdíjat szeretne a magyar
- 2016.12.02 - Nyugdíj: így lehet elég a betegségre is
- 2016.10.25 - Nyugdíjra gyűjtenék, mit tegyek?
- 2016.10.20 - Így tehetsz szert jó nyugdíjra
További kapcsolódó anyagok