Ilyen akciókat talál most a boltokban

2018. január 2. A legfeltűnőbb vásárlócsalogató reklámok között akad az Erzsébet-utalványok, illetve matricavétel utáni kupon, meccsekre nyerhető jegy, de több készletkisöprés is. Nem árt tudni, hogy ha más az ár az akciós újságban és a polcon, és a vásárló ezt észreveszi, akkor a kisebbet kell csak kifizetnie.

Már az év végével megindult a nagy leárazási hullám, de az igazi nagy akciók januárban indulnak – figyelmeztet a Blokkk.com. A portál kigyűjtötte, hogy a nagy bevásárlóközpontok most mivel csalogatják a vevőket. Mint írják, az Auchan megcélozta az Erzsébet-utalványokat január elejétől, feltehetően elsősorban a december végén jutalmazott nyugdíjas tábort, hiszen ötezer forint utalványköltésért ad egy 500 forintos kupont. Ezt február végéig lehet levásárolni. Az Auchan megyei e-matricánként 1 darab, összesen 5 000 forintos kedvezményt tartalmazó kuponívet ad ajándékba. Éves országos e-matrica vásárlása esetén 8 darab, összesen 40 000 forint kedvezményt tartalmazó kuponívet lehet szerezni. Ezeket a kuponokat is 2018. február 28-ig lehet levásárolni bármelyik Auchan áruházban.

Az Aldi január első munkanapján indította masszázshenger akcióját, de két nap múlva lesz olcsóbb inhalátor is. Szokásos akciós ritmusa nem változott, így várni kell egy kicsit az újabb leárazásokra. A Lidl is kivárja a szokásos január 4-i akciós fordulónapját, de 200 forintos akciójával indítja az évet és az első akciós újságját, ami azt jelenti, hogy többfélét pontosan 200 forintért ad.

A Pennynél a Fradi meccsekre nyerhető jegyek akciója tűnt a Blokk.com számára némi felületes szemlélődés után az egyik legfrissebb reklámnak, a január 2-i kora reggeli órákban, olyannyira, hogy a meccseket is felsorolták. Megy persze a kuponos akció is, itt elég 2500 forintért vásárolni egy ötszáz forintos kuponért, de szigorú a beváltás ritmusa, és beváltáskor már legalább 3500 forintot kell elkölteni.

A készletkisöprés idejét napokban lehet mérni


A Spar január 1-től indította új Supershop pontgyűjtő akcióját, bár az év első napján a boltok zárva voltak (legfeljebb regisztrálni lehetett ezen a napon a honlapon, de pontot gyűjteni például csak néhány benzinkutas shopos boltban). Egyébként akciós újságja a hal áfájával indítja az évet, de van első oldalas akciós fagyasztott zöldborsó reklámja is. A Tesco első oldalán lakástakarításra buzdít, de az akciós toalettpapír is előre furakodott nála.

A MediaMarkt jelenleg az első reklámhelyen a kiállítási és utolsó darabokat nyomja olcsóbban. Az Euronics készletkisöprés címén akciózik. Az Extreme Digitalnál figyelni kell az akció lejártára, napokban kell számolni. A legnagyobb akciós hullám viszont a ruházati boltokban indult, már a két ünnep között (és akadt, aki karácsony előtt is bedobott egy leárazást).

A portál szerint az akciózásnál elsősorban az árra érdemes figyelni. Nem árt tudni, hogy ha más az ár az akciós újságban és a polcon, és a vásárló ezt észreveszi, akkor a kisebbet kell csak kifizetnie. A nyugtát is érdemes figyelni, vajon az akciós árat számolta-e a gép (az év első napjaiban előfordulhatnak informatikai ütközések is). Felhívják a figyelmet arra, hogy a reklámokban az „akár", és az „-ig" szócskákra sem árt odafigyelni azért, mert ebben a körben ez nagyon is gyakori.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , ,

Kapcsolódó anyagok