Így lehet gyorsabb a banki ügyintézés
2023. március 17. Az OTP Bank időpontfoglalás funkciójának köszönhetően a hitelintézet bankfiókjaiban az ügyfelek soron kívül, a számukra megfelelő időpontban kereshetik fel az ügyintézőket. 2022-ben ezzel a lehetőséggel közel 700 ezren éltek, de az időpontfoglalás népszerűsége idén is töretlen, február végéig már majdnem 100 ezren vették igénybe a szolgáltatást – adta hírül a pénzintézet.Az OTP Banknál lehetőség van a meghatározott szolgáltatások kapcsán időpontot foglalni a széles szakmai tudással rendelkező banki tanácsadóknál. Egyre népszerűbb ez a szolgáltatás – írja közleményében a bank.
- Jellemzően azokban az esetekben élnek a lehetőséggel az ügyfelek, amikor összetettebb, pénzügyi tervezéssel, hitelfelvétellel kapcsolatos banki ügyeket intéznek. A visszajelzések pozitívak, sokkal gyorsabbá, egyszerűbbé és gördülékenyebbé vált a banki ügyek intézése – mondta Koncsek Gergő, az OTP Bank Fiókhálózati működésért felelős vezetője.
Hányan foglaltak?
2022-ben közel 700 ezren éltek ezzel a lehetőséggel. A legtöbben - közel 308 ezren - azért foglaltak időpontot, hogy a megtakarítási és befektetési pénzügyi tervezéssel kapcsolatos kérdéseikre választ kapjanak. Ezt követték az ingatlanhitelezéssel, majd a személyi kölcsönnel összefüggő foglalások. De számos esetben érkezik megkeresés olyan ügyben, amely a prémium tanácsadáshoz, a vállalkozói számlanyitáshoz és hitelekhez, vagy a babaváró támogatáshoz kötődik. Az összes tanácsadási szituációt figyelembe véve a foglalás után az esetek jelentős részében megvalósult a találkozás, azaz ügyfelek valóban ellátogattak a bankfiókba a megbeszélt időpontra. A legmagasabb megvalósulási arány a prémium tanácsadásnál volt megfigyelhető.Az időpontfoglalás iránti igény idén is töretlen, az év első két hónapjában már közel 100 ezren használták ki ezt a funkciót a gyorsabb és egyszerűbb ügyintézés érdekében. Továbbra is a megtakarítási és befektetési pénzügyi tervezés a legnépszerűbb tanácsadói terület, amit idén is az ingatlanhitelezés követi. A képzeletbeli dobogó harmadik helyét pedig a prémium tanácsadás foglalja el.
Főleg online foglalnak
Az ügyfelek leginkább az online csatornákon keresztül foglalnak időpontot, 2022-ben közel 82 ezer foglalás a mobil- és internetbankból érkezett, és ez a szám dinamikusan növekszik. Mindez annak is köszönhető, hogy a folyamat rendkívül egyszerű, hiszen nem kell mást tenni, mint kiválasztani, milyen banki tevékenységre szeretne időpontot foglalni az ügyfél, majd beállítani, hogy melyik bankfiókba és mikorra szeretne érkezni. Végül egy gyors ellenőrzés után már foglalható is az időpont.Időpontot a következő ügyintézésekre lehet foglalni az OTP Banknál:
- Hitelügyintézés
- Bankszámlával kapcsolatos ügyintézések
- Bankkártyával kapcsolatos ügyintézés
- Megtakarítási és befektetési termékekkel kapcsolatos intézkedések (betétek, értékpapírok, rövid-, közép-, és hosszú távú pénzügyi tervezés, LTP megtakarítás)
- Biztosítások kötése, kezelése
- Széfszolgáltatás
A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.
Szerző: Azénpénzem
Címkék: OTP, bankfiók, ügyintézés, időpontfoglalás
Kapcsolódó anyagok
- 2023.07.05 - Itt a Persely, az OTP új digitális megtakarítási megoldása
- 2023.06.06 - Hogyan vegyük fel lakáshitelt?
- 2023.04.12 - Egyre többen használják az ATM-eket készpénzbefizetésre
- 2023.03.21 - Az OTP segít, hogy ügyfelei vigyázhassanak a pénzükre
- 2022.11.15 - Könnyebb lett a tranzakciók azonosítása az OTP MobilBankban
- 2022.03.21 - Az új OTP mobilbankkal is foglalhatunk időpontot az ügyintézésre
- 2021.05.25 - Sokan halasztják a banki ügyintézést, pedig időpontot is foglalhatnának
- 2021.04.13 - A lakosság harmada szabadságot vesz ki, ha bankba megy
- 2021.03.12 - Az OTP SmartBankon már ügyintézéshez is foglalható időpont
További kapcsolódó anyagok