Egymilliónál több ügyfelet érint

Fontos információk az OTP Banktól

2020. április 8. Továbbra is nagyon nagy a terhelés az OTP telefonos ügyfélszolgálatán, ezért a bank mindenkitől türelmet kér. Arra is felhívják azonban a figyelmet, hogy mielőtt valaki telefont ragad, jól teszi, ha böngészi a pénzintézet által a neten közzétett információkat.

A járvány miatti korlátozások ellenére még mindig nagyon sokat keresik fel az OTP fiókjait – tudtuk meg a legnagyobb magyar banktól. Nagyon nagy a telefonos ügyfélszolgálat terhelése is. A banknál azt tapasztalják, hogy főként a moratórium miatt érdeklődnek sokan. Ez nem is csoda, hiszen ez a rendkívüli intézkedés az OTP több mint egymillió ügyfelét érinti.

Mindenkitől megértést és türelmet kérnek, de egyúttal hangsúlyozzák: az OTP a fizetési moratóriummal kapcsolatos minden fontos információt megoszt a honlapján, amely folyamatosan frissül, a leggyakoribb kérdésre adott válaszokat is tartalmazza. A hitelkártyával kapcsolatos tudnivalókat külön oldalon foglalták össze.

A nyilatkozattételhez is érdemes minden ügyfélnek az internetbanki csatornát választani, ugyanis ha valaki nem szeretne élni a fizetési moratórium adta lehetőséggel, akkor a legkényelmesebben és leggyorsabban itt nyilatkozhat róla. A honlapon keresztül is kitölthető a nyilatkozat, de annak feldolgozási ideje több időt vesz igénybe.

A járványhelyzet miatt érdemes elsősorban az online csatornákat használni, hiszen ezek gyors, hatékony és biztonságos módon teszik lehetővé a pénzügyek intézését. Az internetbankon keresztül például ellenőrizhetik az ügyfelek a bankszámláik, folyószámla-hitelkeretük vagy hitelkártyaszámláik forgalmát, egyenlegét, az előjegyzett és sikeresen kiegyenlített kamat-díj és egyéb fizetési kötelezettségeiket is.

A bank a járvány terjedése elleni intézkedéseket ITT foglalta össze

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , ,

Kapcsolódó anyagok