Ezt keresik most nagyon az ügyfelek az OTP-nél
2021. szeptember 18. Másfél év alatt megduplázódott, mostanra pedig átlépte az 1,5 millió felhasználót az OTP mobilbanki alkalmazása. Jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek aránya és a digitálisan végzett tranzakciók száma is. A felhasználók számára újabb és újabb innovatív funkciók válnak elérhetővé.Az OTP Bank mindig is kiemelten kezelte a digitális banki szolgáltatásokra való áttérést. Már a járvány előtt is csaknem kétmillió banki ügyfél használta rendszeresen az internetbankot, illetve a mobilbanki alkalmazást. A folyamatos innováció mostanra beépült a bank hétköznapi működésébe, így a gyorsuló digitalizáció 2020-ban és 2021 első félévében is jellemző maradt.
Jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek aránya és a digitálisan végzett tranzakciók száma. A mobilbankot rendszeresen használók száma másfél év alatt megduplázódott, ma már meghaladja az 1,5 milliót, a digitálisan aktív lakossági ügyfelek aránya pedig 20 százalékkal nőtt. Jelentősen több a digitálisan indított tranzakciót száma is. Ez több tízezernyi új online bankoló ügyfelet és naponta plusz több tízezer tranzakciót jelent.
A digitális fejlesztések akadálytalanul folytatódtak a koronavírus járvány alatt is, az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új internet- és mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés bevezetése. Az új szolgáltatásra – amely jövőre fokozatosan felváltja majd a jelenlegi OTPdirekt internetbankot és a SmartBank mobilalkalmazást - idén nyár végéig már több mint 200 ezren regisztráltak.
A folyamatosan növekvő népszerűség oka, hogy az új platformok használata során a hitelintézet olyan digitális élményt nyújt ügyfeleinek, amelynek köszönhetően úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében. A digitális szolgáltatásra regisztráció elindítható a korábbi alkalmazásokból – SmartBank, OTPdirekt internetbank -, az OTP Bank honlapjáról vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül is.
A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják új digitális felhasználói fiókjukat, amivel megkötik a szerződést. Ezután már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek körét folyamatosan bővíti a hitelintézet. Ezek közül a legfrissebb az OTP OpenBank, amely épp a napokban vált elérhetővé. Az innovatív szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a más bankoknál vezetett számlák egyenlegét is megtekinthessék a bank ügyfelei, azaz egyetlen felületről kontrollálhatóak a pénzügyek.
A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta
Szerző: Azénpénzem
Címkék: digitális, mobilbank, netbank, OTP