Egész héten gondok voltak a CIB Bankkal

2019. április 26. A CIB Bank múlt hétvégére jelentette be szerverparkja költöztetését és informatikai fejlesztését is, azonban ennek nem várt következményeként egész héten gondok voltak az elektronikus csatornákkal. Egyes fióki szolgáltatások sem működtek.

Egész héten bosszankodhattak a CIB Bank ügyfelei, ugyanis húsvét után minden nap gondok voltak az elektronikus banki szolgáltatásokkal. Pénteken ismét arról tájékoztatott a pénzintézet a honlapján, hogy a CIB Internet Bankban, a CIB Bank Online-on és a CIB Bank Mobilalkalmazásban az értékpapírokhoz kapcsolódó szolgáltatásaik nem érhetőek el. A Business Terminál szolgáltatásban is fennakadások lehetnek, sőt a fióki szolgáltatásokban is.

A bank április 19-20-án költöztette új adatközpontba informatikai eszközeit, és egyúttal fejlesztést is végrehajtott. Ez előre bejelentett szolgáltatáskieséssel járt. Csakhogy húsvét után, kedden technikai problémák léptek fel, amelyek miatt az ügyfélkiszolgálási idő elektronikus csatornáikon, illetve fiókjaikban jelentősen lelassult. (Ez praktikusan azt jelenti, hogy az elektronikus csatornák nem működtek, még ha a bankok szeretik „lassulással” leírni a jelenséget.) A bank a Facebookon tájékoztatta folyamatosan ügyfeleit. Időnként úgy tűnt, hogy sikerült orvosolni a problémákat, azonban azok újra és újra felbukkantak. Így végül egész héten gondot okoztak az ügyfeleknek.

Akadt olyan ügyfél, aki azt reklamálta, hogy egész héten nem működött a Business Terminál, így egyáltalán nem tudták a fizetéseket vagy bármi mást utalni. A bank tájékoztatása szerint a kártyás elfogadás működött.

Tavaly nyáron az MKB Bank digitális átállása hozott addig példa nélküli nehézségeket az ügyfeleknek. Akkor az 5 napig tartó, előre bejelentett leállás után még napokig nem működtek megfelelően az online csatornák. Emiatt volt ügyfél, akinek csak 12 nap után sikerült utalnia, de volt olyan is, akinek átutalása tűnt el.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , , , , ,

Kapcsolódó anyagok