Döcögve indult újra az Erste

2017. február 7. A hétvégén vette át az Erste a Citibank lakossági ügyfeleit, amiért hétfőn bankszünnapot hirdettek meg. Ma kissé nehézkesen indult újra a rendszer: a hitelintézet jelezte, hogy a netbankba és a mobilbankba való belépés a megszokottnál hosszabb időt vagy többszöri próbálkozást vehet igénybe.

A Citibank már tavaly novemberben közzétette, hogy lakossági ügyfelei a 2017. február 4-ével kezdődő hétvégén kerülnek át az Erste Bankhoz.  Az átvétel miatt az Erste szolgáltatásai 2017. február 4-én és 5–én, szombaton és vasárnap nem voltak elérhetőek sem személyes, sem elektronikus csatornákon, hétfőre pedig bankszünnapot hirdettek. Mint arról írtunk: pénzügyi megbízások legkésőbb 2017. február 3-án este nyolcig, ezt követően újra 2017. február 7-én reggel nyolctól adhatók. A régi és az új ügyfeleknek is.

Alighanem ez és a citisek újonnan megjelenése miatt indult úgy a mai nap, hogy az Erste jelezte: átmeneti túlterheltség miatt a netbankba és a mobilbankba való belépés a megszokottnál hosszabb időt vagy többszöri próbálkozást vehet igénybe. A türelmet és a megértést (ami – ahogy érzékeltük – néhány ügyfélnél nem volt meg) köszönték.

Az újonnan az Erstéhez került citibankosokat figyelmeztetik, hogy netbanki azonosítójukat megtalálják a 2017 januárjában kapott tájékoztató levélben. A belépéshez az új azonosító mellett a korábban megszokott Citibank felhasználónév is használható. A kezdeti jelszót az Erste sms-ben küldte el, de az első belépéskor meg kell változtatni.

Az átvételről részletesebben itt írtunk, korábban pedig foglalkoztunk azzal, hogy a közzétett tájékoztatások alapján mire lehet következtetni a jövőre. Vagyis: vajon az Erste mennyi ideig biztosítja majd a Citinél megszokott feltételeket.

Szerző: Az Én Pénzem
Címkék:  , , , ,

Kapcsolódó anyagok