Budapest Bank: bankolás a fotelből
2020. június 30.
A járványhelyzet alatt rekordgyorsasággal állt át a lakosság a telefonos vagy online ügyintézésre. A Budapest Bank elmúlt években bevezetett széleskörű digitális szolgáltatásait egyre több ügyfél vette igénybe. Ezekkel mindenkinek érdemes megismerkednie, hiszen a legtöbb banki ügyintézés fióklátogatás nélkül, kényelmesen intézhető a jövőben is az internetbankon vagy a mobil applikáción keresztül is.
A járványhelyzet egyik napról a másikra jelentősen megváltoztatta a mindennapjainkat, és ez a banki ügyintézés esetében sem volt másképp. A fertőzésveszély csökkentése érdekében a hazai bankszektor szereplői mind arra kérték ügyfeleiket, hogy a bankfiókok látogatása helyett válasszák a telefonos vagy digitális ügyintézést, valamint törekedjenek az elektronikus fizetési megoldások használatára minden olyan esetben, amikor erre lehetőségük van. Hogy megkönnyítsék az átállást, a bankok jellemzően több új online megoldást vezettek be ez idő alatt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai, valamint az egyre szélesebb körű digitális szolgáltatások elérése hosszú távon hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az ügyfelek a jövőben is inkább ezeket részesítsék előnyben. Azonban hiába az online bankolás elmúlt években tapasztalt térnyerése, sok banki ügyfél valószínűleg még mindig nem tudja egészen pontosan, miket tudna ily módon elintézni. A Budapest Bank az elmúlt években folyamatosan újabb és újabb megoldásokat vezetett be, ezek mentén mutatjuk be, hogy miket lehet például elintézni személyes találkozó nélkül, akár a nappalink kényelméből.
Az internetbank valószínűleg a leginkább ismert digitális banki szolgáltatás. Számos alapvető pénzügyi művelet elvégezhető ezen keresztül, mint például az utalások indítása, a bankszámlák áttekintése, valamint a bankkártyák napi limitjeinek módosítása. A Budapest Internetbankon lehetőség van továbbá a csoportos beszedési megbízások és másodlagos fizetési azonosítók kezelésére, vagy éppen a bank befektetési jegyeinek adásvételére is ezen a felületen. A másik ismert megoldás a banki mobilalkalmazás; a Budapest Bank Mobil Appon* az alapvető műveletek szintén elvégezhetők, ezen kívül lehetőség van a QR-kód beolvasásával történő csekkbefizetésre és mobilfizetésre is.
A lakossági számlanyitáshoz és lakossági számlához csatlakozó internetbank igényléséhez az ügyfeleknek már nem kell személyesen elmenniük a bankfiókba, ezeket ugyanis kényelmesen, otthonról elvégezhetik a videochates megoldásnak köszönhetően. A bank honlapján keresztül ráadásul magánszemélyként autófinanszírozás- és jelzáloghitel-igénylést is kezdeményezhetnek, a folyamat pedig egészen a szerződéskötésig nem jár személyes találkozóval és papírmunkával. Egyes kereskedő partnereinknél pedig már az online áruhitel igénylés is elérhető, így a webshopokon keresztül is gyorsan és könnyen vásárolhatnak hitelre.
A bank telefonos ügyfélszolgálatánál is számos művelet elvégezhető: a meglévő ügyfeleink például már úgy igényelhetnek személyi kölcsönt, hogy a folyamat során egyáltalán nincs szükség személyes szerződéskötésre, illetve a lakossági fizetési számlákkal kapcsolatos ügyintézésre is lehetőség van.
A vállalati ügyfeleink számára is kínálunk digitális megoldásokat, ott van például a számukra kifejlesztett „internetbank”, vagyis a Budapest Üzleti Terminál. Az itt rögzített, illetve harmadik fél által beküldött megbízásokat pedig egy külön mobilalkalmazás segítségével a cégvezetők bármikor, bárhonnan jóváhagyhatják vagy elutasíthatják. Hamarosan egy új, online számlázóprogram is elérhető lesz a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. jóvoltából: a Budapest Pénzügyi Asszisztens, ami nemcsak számlakiállításra és küldésre alkalmas, de segítségével később Budapest Bank ügyfélként aktív Budapest Internetbank szolgáltatás megléte esetén a számlákat, a hozzájuk tartozó pénzmozgásokkal együtt, egy helyen lehet kezelni.
Mindenképpen érdemes tehát utánajárni, bankunknál milyen digitális szolgáltatások érhetők el, hiszen nagyon sok esetben akár otthonról vagy út közben is elvégezhetünk rutin tranzakciókat, elkerülve ezzel a bankfiók felkeresését.
A cikk megjelenését a Budapest Bank támogatta.
* Budapest Bank Mobil App használatának feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte. Részletek: https://www.budapestbank.hu/mobilapp/
Szerző: Budapest Bank
Címkék: bank, bankolás, Budapest Bank, online, digitalizáció, mobilapp, Budapest Üzleti Terminál
Berobbantak a digitális szolgáltatások
Fotó: Budapest Bank
A járványhelyzet egyik napról a másikra jelentősen megváltoztatta a mindennapjainkat, és ez a banki ügyintézés esetében sem volt másképp. A fertőzésveszély csökkentése érdekében a hazai bankszektor szereplői mind arra kérték ügyfeleiket, hogy a bankfiókok látogatása helyett válasszák a telefonos vagy digitális ügyintézést, valamint törekedjenek az elektronikus fizetési megoldások használatára minden olyan esetben, amikor erre lehetőségük van. Hogy megkönnyítsék az átállást, a bankok jellemzően több új online megoldást vezettek be ez idő alatt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai, valamint az egyre szélesebb körű digitális szolgáltatások elérése hosszú távon hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az ügyfelek a jövőben is inkább ezeket részesítsék előnyben. Azonban hiába az online bankolás elmúlt években tapasztalt térnyerése, sok banki ügyfél valószínűleg még mindig nem tudja egészen pontosan, miket tudna ily módon elintézni. A Budapest Bank az elmúlt években folyamatosan újabb és újabb megoldásokat vezetett be, ezek mentén mutatjuk be, hogy miket lehet például elintézni személyes találkozó nélkül, akár a nappalink kényelméből.
Az internetbank valószínűleg a leginkább ismert digitális banki szolgáltatás. Számos alapvető pénzügyi művelet elvégezhető ezen keresztül, mint például az utalások indítása, a bankszámlák áttekintése, valamint a bankkártyák napi limitjeinek módosítása. A Budapest Internetbankon lehetőség van továbbá a csoportos beszedési megbízások és másodlagos fizetési azonosítók kezelésére, vagy éppen a bank befektetési jegyeinek adásvételére is ezen a felületen. A másik ismert megoldás a banki mobilalkalmazás; a Budapest Bank Mobil Appon* az alapvető műveletek szintén elvégezhetők, ezen kívül lehetőség van a QR-kód beolvasásával történő csekkbefizetésre és mobilfizetésre is.
A lakossági számlanyitáshoz és lakossági számlához csatlakozó internetbank igényléséhez az ügyfeleknek már nem kell személyesen elmenniük a bankfiókba, ezeket ugyanis kényelmesen, otthonról elvégezhetik a videochates megoldásnak köszönhetően. A bank honlapján keresztül ráadásul magánszemélyként autófinanszírozás- és jelzáloghitel-igénylést is kezdeményezhetnek, a folyamat pedig egészen a szerződéskötésig nem jár személyes találkozóval és papírmunkával. Egyes kereskedő partnereinknél pedig már az online áruhitel igénylés is elérhető, így a webshopokon keresztül is gyorsan és könnyen vásárolhatnak hitelre.
A bank telefonos ügyfélszolgálatánál is számos művelet elvégezhető: a meglévő ügyfeleink például már úgy igényelhetnek személyi kölcsönt, hogy a folyamat során egyáltalán nincs szükség személyes szerződéskötésre, illetve a lakossági fizetési számlákkal kapcsolatos ügyintézésre is lehetőség van.
A vállalati ügyfeleink számára is kínálunk digitális megoldásokat, ott van például a számukra kifejlesztett „internetbank”, vagyis a Budapest Üzleti Terminál. Az itt rögzített, illetve harmadik fél által beküldött megbízásokat pedig egy külön mobilalkalmazás segítségével a cégvezetők bármikor, bárhonnan jóváhagyhatják vagy elutasíthatják. Hamarosan egy új, online számlázóprogram is elérhető lesz a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. jóvoltából: a Budapest Pénzügyi Asszisztens, ami nemcsak számlakiállításra és küldésre alkalmas, de segítségével később Budapest Bank ügyfélként aktív Budapest Internetbank szolgáltatás megléte esetén a számlákat, a hozzájuk tartozó pénzmozgásokkal együtt, egy helyen lehet kezelni.
Mindenképpen érdemes tehát utánajárni, bankunknál milyen digitális szolgáltatások érhetők el, hiszen nagyon sok esetben akár otthonról vagy út közben is elvégezhetünk rutin tranzakciókat, elkerülve ezzel a bankfiók felkeresését.
A cikk megjelenését a Budapest Bank támogatta.
* Budapest Bank Mobil App használatának feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte. Részletek: https://www.budapestbank.hu/mobilapp/
Szerző: Budapest Bank
Címkék: bank, bankolás, Budapest Bank, online, digitalizáció, mobilapp, Budapest Üzleti Terminál
Kapcsolódó anyagok
- 2023.02.16 - Kávézóvá válnak a bankfiókok?
- 2021.01.05 - Januártól minden kereskedőnek biztosítania kell az elektronikus fizetést
- 2020.11.10 - Gondolkodj, mielőtt kattintasz!
- 2020.11.02 - Rávert az Apple mobilokra a kínai Xiaomi
- 2020.10.31 - Ismét működik a CIB, de azért lehetnek problémák
- 2020.10.05 - Ahogy durvul a járványhelyzet, egyre többen kötnek jövedelembiztosítást
- 2020.07.14 - Mostantól pénzt is befizethetünk a Budapest Bank ATM-jeibe
- 2020.07.10 - Leáldozott az emeltdíjas hívásokkal való visszaéléseknek?
- 2020.06.10 - Felkészülni, jön az új autótámogatási pályázat!
- 2020.04.02 - Már megjelent az olcsó számlahitel!
- 2020.02.07 - Segítséget kapnak a női vállalkozók
- 2019.12.30 - A Dobbantó Program közel tíz éve segíti a vállalkozónőket
- 2019.12.04 - Teljesen átszabta mobilbankját a BB
- 2019.11.28 - Százezreket spórolhatnának a cégek az autóvásárláson
- 2019.11.26 - Kiváló eredmények a Budapest Bank kisvállalkozási üzletágánál
További kapcsolódó anyagok