Eredményeket hirdettek a Mastercard versenyén
A Mastercard díjaiért az idén nyolc kategóriában versenyezhettek a bankok. Az olyan, a verseny kezdete óta meglévő elismerés mellett, mint például a legjobb mobilbanki megoldás, vagy lakossági ajánlat, új kategóriákban is díjazták a pályázatokat: Az év UX megoldása, Az év kártyadesignja, Az év marketingkommunikációs kampánya, és Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja kategóriák debütáltak 2021-ben.
Az év bankja fődíjának (Mastercard – Év Bankja 2021) győztese az egyes kategóriákban elért eredmények alapján az OTP Bank lett, amelyet 4 kategóriában (Az év mobilbanki megoldása, Az év UX megoldása, Az év fenntartható bankja, Az év marketingkommunikációs kampánya) is a legjobbnak ítélt a magas presztízsű, szakmai zsűri. Az év társadalmi kezdeményezése kategóriában az Erste Bank végzett az első helyen, míg Az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bank érte el az első helyezést (holtversenyben az OTP Bankkal).
Az év bankára díj nyertesét ezúttal is a hazai pénzintézetek vezetői szavazták meg. A díjazott Búza Éva, a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója lett. Az először meghirdetett Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja díjat a Budapest Bank, Az év kártyadesignja díjat a Takarékbank kapta, míg Az év lakossági ajánlata kategóriában a CIB Bank lett a legjobb.
Címkék: bank, díj, verseny, Mastercard
Az OTP lett az Év bankja
2022. február 10. Tizenhatodik alkalommal hirdették meg a hazai bankszektor legrangosabb versenyét tavaly, melynek díjait idén február 10-én osztották ki. A pénzügyi intézetek seregszemléjét életre hívó Mastercard 2021-ben megreformálta a versenyt.A Mastercard díjaiért az idén nyolc kategóriában versenyezhettek a bankok. Az olyan, a verseny kezdete óta meglévő elismerés mellett, mint például a legjobb mobilbanki megoldás, vagy lakossági ajánlat, új kategóriákban is díjazták a pályázatokat: Az év UX megoldása, Az év kártyadesignja, Az év marketingkommunikációs kampánya, és Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja kategóriák debütáltak 2021-ben.
Az év bankja fődíjának (Mastercard – Év Bankja 2021) győztese az egyes kategóriákban elért eredmények alapján az OTP Bank lett, amelyet 4 kategóriában (Az év mobilbanki megoldása, Az év UX megoldása, Az év fenntartható bankja, Az év marketingkommunikációs kampánya) is a legjobbnak ítélt a magas presztízsű, szakmai zsűri. Az év társadalmi kezdeményezése kategóriában az Erste Bank végzett az első helyen, míg Az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bank érte el az első helyezést (holtversenyben az OTP Bankkal).
Az év bankára díj nyertesét ezúttal is a hazai pénzintézetek vezetői szavazták meg. A díjazott Búza Éva, a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója lett. Az először meghirdetett Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja díjat a Budapest Bank, Az év kártyadesignja díjat a Takarékbank kapta, míg Az év lakossági ajánlata kategóriában a CIB Bank lett a legjobb.
Címkék: bank, díj, verseny, Mastercard
Kapcsolódó anyagok
- 2023.02.17 - Zsinórban hetedszerre lett az OTP az „Év Bankja”
- 2022.09.22 - Szétszakad a társadalom a digitális fizetéseknél is
- 2022.06.23 - Indul a verseny az év bankja címért
- 2022.05.23 - Hiába a járvány okozta bizonytalanság, nem tervezzük meg a pénzügyeinket
- 2022.04.01 - Ezért lett sikeres a Kifli.hu
- 2022.03.28 - Egyre több kisvállalkozó köt személybiztosítást
- 2022.02.11 - A legjobb ügyfélélmény díját nyerte el a GRÁNIT Bank
- 2019.11.13 - Egymás után negyedszer lett az OTP az Év bankja
- 2018.11.14 - Ismét az OTP lett az Év bankja
- 2017.11.15 - Ismét az OTP lett az Év bankja
- 2016.11.22 - Az OTP nyerte el az Év bankja díjat
- 2013.11.14 - Az év bankja 2013-ban: a Budapest Bank
További kapcsolódó anyagok